Kviečiame susipažinti su Jonavos „Lietavos“ pagrindine mokykla
Jonavos „Lietavos“ pagrindinė mokykla yra mokykla.
Toliau, Jonavos „Lietavos“ pagrindinė mokykla bus vadinama mokykla.
Ką mokiniai veikia mokykloje?
Mokykloje mokiniai mokosi daug dalykų.
Pavyzdžiui, mokiniai mokosi:
- lietuvių kalbos,
- matematikos,
- biologijos,
- istorijos,
- muzikos,
- dailės.
Dar mokiniai dalyvauja renginiuose, pavyzdžiui, sporto varžybose, projektuose.
Mokykloje mokiniai mokosi:
- 1 klasėje
- 2 klasėje
- 3 klasėje
- 4 klasėje
- 5 klasėje
- 6 klasėje
- 7 klasėje
- 8 klasėje
- 9 klasėje
- 10 klasėje
Koks yra mokyklos darbo laikas?
Mokykla dirba šiomis dienomis:
- pirmadienį,
- antradienį,
- trečiadienį,
- ketvirtadienį,
- penktadienį.
Mokykla dirba nuo 8.00 valandos iki 16.45 valandos.
Kuo mokykla gali Jums padėti?
Jeigu Jūsų vaikas (globotinis) nori mokytis šioje mokykloje, mokykla gali:
- suteikti informaciją apie priėmimą į mokyklą,
- paaiškinti mokymosi tvarką ir taisykles,
- supažindinti su mokytojais ir specialistais,
- pasiūlyti pagalbą vaikui (logopedo, socialinio pedagogo ir kt.),
- atsakyti į Jūsų klausimus ir padėti spręsti problemas.
Kur galima sužinoti daugiau informacijos?
Daugiau apie Pagrindinę mokyklą galite sužinoti internete.
Pagrindinės mokyklos interneto svetainės adresas yra
- https://lietavosmokykla.lt/lt
Galite paskambinti telefonu.
Mokyklos telefono numeris yra
Galite parašyti elektroninį laišką.
Elektroninis paštas yra
Kokią informaciją rasite mokyklos interneto svetainėje?
Informacija mokyklos interneto svetainėje yra suskirstyta į skyrius.
Šiame tekste aprašomas svarbiausias skyrius. Interneto svetainėje yra skyrius Struktūra ir kontaktai.
Skyriuje struktūra ir kontaktai parašyta informacija apie Pagrindinės mokyklos darbuotojus:
- kokie yra darbuotojų vardai ir pavardės,
- kokie yra darbuotojų telefono numeriai,
- kokie yra darbuotojų elektroninio pašto adresai.
Koks yra mokyklos adresas?
Pagrindinės mokyklos adresas yra
- Fabriko g. 10, Jonava 55111
Autoriai
- Teksto originalą parengė mokyklos direktorė ir svetainės administratorius.
Iliustracijų šaltiniai:
- https://arasaac.org/
- https://www.freepik.com/
- https://www.inclusion-europe.eu/easy-toread/
- https://pixabay.com/illustrations/
- Microsoft Word piktogramų bazė
Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba
Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus. Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos.
Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.
© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.
- Visi failai
- Nuostatai
- Planavimo dokumentai
- Finansinių ataskaitų rinkiniai
- Veiklos ataskaitos
- Mokinių maitinimas
- Biudžeto vykdymo ataskaitų rinkiniai
- Viešieji pirkimai
- Mokinių pavėžėjimas
- Neformalusis švietimas
- Veiklos kokybės įsivertinimas
- Metodinė taryba
- Korupcijos prevencija
- Civilinė sauga
- Asmens duomenų apsauga
- Ugdymo turinio atnaujinimas (UTA)
- Patalpų nuoma
- Mokyklos veiklos kokybės į(si)vertinimas
- Nacionalinis mokinių pasiekimų patikrinimas (NMPP)
- Biblioteka
- Tvarkaraščiai
- Darbo užmokestis
- Ikimokyklinis/priešmokyklinis ugdymas
- Kokybės krepšelis
- Švietimo stebėsena
