Elektroninis nacionalinis mokinių pasiekimų patikrinimas sausio 21 - vasario 25 d.
Vaiko gerovės komisijos sudėtis 2024-2025 m. m.
Eil. Nr. |
Vardas, Pavardė | Pareigos įstaigoje | Pareigos komisijoje |
---|---|---|---|
1. | Gražina Švėgždė | Direktoriaus pavaduotoja ugdymui | Pirmininkė |
2. |
Sandra Šklenskienė | Vyresnioji Socialinė pedagogė | Pirminiko pavaduotoja |
3. |
Jolita Tumėnienė | Specialioji pedagogė, logopedė metodininkė | Narė |
4. |
Vika Ela Cieškė | Psichologė | Narė |
5. |
Asta Jampolceva | Direktoriaus pavaduotoja ugdymui, specialioji pedagogė, ekonomikos ir verslumo mokytoja, matematikos mokytoja | Narė |
6. |
Vita Jakštienė | Pradinio ugdymo ir fizikos mokytoja | Narė |
7. | Arūnas Čekanavičius | Fizinio ugdymo mokytojas metodininkas | Narys |
Vaiko gerovės komisijos funkcijos
- Rūpinasi pozityvaus Mokyklos mikroklimato kūrimu ir vertybių puoselėjimu, koordinuoja prevencijos ir intervencijos priemonių įgyvendinimą, teikia siūlymus Mokyklos vadovui dėl saugios ir mokymui(si) palankios aplinkos užtikrinimo, vaikų socialinio ir emocinio ugdymo, prevencinių ir kitų programų įgyvendinimo, kitų su vaiko gerove susijusių aspektų.
- Organizuoja Mokyklos bendruomenės švietimą vaiko teisių apsaugos, prevencijos, vaikų saviraiškos plėtojimo ir kitose vaiko gerovės srityse, rekomenduoja kvalifikacijos tobulinimo renginius vaikų socialinių ir emocinių kompetencijų ugdymo, kitose su vaiko gerove susijusiose srityse.
- Gavus tėvų (globėjų, rūpintojų) sutikimą, atlieka pirminį vaikų specialiųjų ugdymosi poreikių, kylančių ugdymo(si) procese, įvertinimą, prireikus, kreipiasi į pedagoginę psichologinę ar švietimo pagalbos tarnybą dėl vaikų specialiųjų ugdymosi poreikių įvertinimo, specialiojo ugdymo ir (ar) švietimo pagalbos jiems skyrimo švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka.
- Organizuoja ir koordinuoja mokymo(si)/ ugdymo(si), švietimo ar kitos pagalbos vaikui teikimą, tariasi su tėvais (globėjais, rūpintojais), mokytojais dėl jos turinio, teikimo formos ir būdų.
- Organizuoja ir koordinuoja švietimo programų pritaikymą mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, tvarko specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių apskaitą Mokykloje.
- Teisės aktų nustatyta tvarka inicijuoja vaiko minimalios ar vidutinės priežiūros priemonės skyrimą, pakeitimą, pratęsimą ar panaikinimą, teikia siūlymus savivaldybės administracijos vaiko gerovės komisijai dėl vaiko minimalios priežiūros priemonių tobulinimo.
- Įvykus krizei Mokykloje, t. y. netikėtam ir/ ar pavojingam įvykiui, sutrikdančiam įprastą Mokyklos bendruomenės ar atskirų jos narių veiklą, ar emociškai sukrečiančiam, organizuoja krizės valdymo priemones.
- Bendradarbiauja su Mokyklos savivaldos institucijomis, savivaldybės administracijos Vaiko gerovės komisija, tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatoriumi, vaiko minimalios priežiūros priemones vykdančiais asmenimis, vaikų socializacijos centrais, savivaldybės administracijos struktūriniais padaliniais, teritorine policijos įstaiga, vaiko teisių apsaugą savivaldybėje užtikrinančia institucija, švietimo, socialinių paslaugų, sveikatos priežiūros įstaigomis, nevyriausybinėmis organizacijomis ir kitomis suinteresuotomis institucijomis, įstaigomis ar asmenimis.
- Visi failai
- Nuostatai
- Planavimo dokumentai
- Finansinių ataskaitų rinkiniai
- Veiklos ataskaitos
- Mokinių maitinimas
- Biudžeto vykdymo ataskaitų rinkiniai
- Viešieji pirkimai
- Mokinių pavėžėjimas
- Neformalusis švietimas
- Veiklos kokybės įsivertinimas
- Metodinė taryba
- Korupcijos prevencija
- Civilinė sauga
- Asmens duomenų apsauga
- Ugdymo turinio atnaujinimas (UTA)
- Patalpų nuoma
- Mokyklos veiklos kokybės į(si)vertinimas
- Nacionalinis mokinių pasiekimų patikrinimas (NMPP)
- Biblioteka
- Tvarkaraščiai
- Darbo užmokestis
- Ikimokyklinis/priešmokyklinis ugdymas
- Kokybės krepšelis
- Švietimo stebėsena