Metodinės tarybos sudėtis 2024–2025 m. m.
Eil. Nr. |
Vardas, pavardė |
Pareigos įstaigoje |
Pareigos taryboje |
---|---|---|---|
1. |
Loreta Lenčiauskienė | Lietuvių kalbos ir litertatūros mokytoja metodininkė – PU metodinės grupės pirmininkė |
Pirmininkė |
2. | Egita Gabužienė | Anglų kalbos mokytoja metodininkė, pirmininko pavaduotoja | Pavaduotoja |
3. | Jolita Skulčiuvienė | Pradinio ugdymo mokytoja metodininkė – pradinio ugdymo metodinęs grupės pirmininkė | Narė |
4. | Svetlana Ržeutskaja | Rusų kalbos mokytoja metodininkė, vokiečių kalbos mokytoja – kalbų ugdymo metodinės grupės pirmininkė | Narė |
5. |
Vygandas Marozas | Chemijos mokytojas metodininkas, gamtos mokslų, biologijos vyresnysis mokytojas – matematinio, visuomeninio, gamtamokslinio ir technologinio ugdymo metodinės grupės pirmininkas |
Narė |
6. |
Birutė Krėvinienė | Muzikos vyresnioji mokytoja – meninio, dorinio, fizinio ir sveikatos ugdymo metodinės grupės pirmininkė | Narė |
7. | Arūnas Čekanavičius | Fizinio ugdymo mokytojas metodininkas – klasių vadovų metodinės grupės pirmininkas | Narys |
8. | Jolita Tumėnienė | Logopedė, specialioji pedagogė metodininkė – pagalbos vaikui specialistų metodinė grupė |
Narė |
9. | Aušra Liutkevičienė | Pradinio ugdymo mokytoja metodininkė – Upninkų skyriaus metodinės grupės pirmininkė | Narė |
Metodinės tarybos funkcijos
- Dalyvauja ir teikia siūlymus, planuojant ugdymo turinį, ugdymo proceso aprūpinimą, ugdymo kokybę ir inovacijų diegimą, nustatant mokyklos mokytojų metodinės veiklos prioritetus;
- Koordinuoja mokykloje veikiančių metodinių grupių veiklą, siekiant ugdymo dermės, tęstinumo ir kokybės užtikrinimo;
- Aptaria mokyklos mokytojų kvalifikacijos tobulinimo poreikius, nustato jos prioritetus;
- Inicijuoja mokytojų bendradarbiavimą, gerosios pedagoginės patirties sklaidą, bendradarbiavimą su mokytojų asociacijomis, kitomis nevyriausybinėmis organizacijomis, švietimo pagalbos įstaigomis ir kt.
Metodinės tarybos veiklos tikslas – sudaryti sąlygas sistemingai tobulinti savo profesines kompetencijas, kvalifikaciją, reflektuoti savo darbą, ieškoti iškilusių problemų sprendimų, aptarti ir skleisti gerąją patirtį, įgyvendinti inovacijas, siekti ugdymo kokybės.
Metodinės tarybos veiklos uždaviniai
- Skleisti metodines naujoves, dalytis gerąja pedagogine patirtimi, skatinti ją;
- Užtikrinti metodinį ir dalykinį mokytojų bendradarbiavimą, siekiant ugdymo proceso kokybės gerinimo.
Dokumentai
Metodinė taryba | Dydis | ||
---|---|---|---|
Metodinės tarybos nuostatai 2023 m. | 71.7 KB |